מכבי ערכה ערבי קידום בריאות ברחבי הארץ

    עפר גדנקן No Comments on מכבי ערכה ערבי קידום בריאות ברחבי הארץ

    מכבי ערכה ערבי קידום בריאות לנשות אופקים, לאימהות לתינוקות עד חצי שנה בקריית מלאכי ולנשות חסידות בעלזא באשדוד

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכנס קידום בריאות לנשים שנערך באופקים, השתתפו עשרות חברות מכבי, שנהנו מהרצאות והעשרת הידע במגוון תחומים בנושא הבריאות.

    במסגרת פעילות קידום הבריאות של מכבי שירותי בריאות ברחבי הארץ, ערכה מכבי ערב קידום בריאות באופקים לנשות כלל הקהילות בעיר. הכנס התקיים במתנ"ס שושנים בעיר, והשתתפו בו עשרות חברות מכבי שנהנו מערב מעשיר בתחום הבריאות.

    פתחה את הערב מנהלת המרחב במכבי, גב' ליאת וקנין, שהרחיבה על פעילותה של מכבי בתחום קידום הבריאות, ועל התאמת והנגשת השירותים לכלל חברי מכבי.

    בהמשך שמעו המשתתפות הרצאה מרתקת "להקשיב לקשב" מאת הרב ד"ר יצחק פייבל לויסמן, שהינו רופא של מכבי במרכז הרפואי באופקים, המאבחן ומטפל בבעיות קשב וריכוז. במסגרת ההרצאה ניתנו למשתתפות כלים הוריים לזיהוי הצורך באבחון מקצועי, וכן להתמודדות נכונה עם קשב וריכוז בילדים. בנוסף, ניתן זמן לשאלות והתייעצות עם הרופא, שבמהלכו העלו המשתתפות שאלות בנושא זה, וקיבלו תשובות מקצועיות ומעשירות.

    בחלקו השני של הערב התקיים המופע "בריא לך לצחוק", בנושא תזונה בשילוב הומור, בהנחיית התזונאית ר. דויאב. המופע כלל ידע רב בנושא תזונה ואכילה נכונה, ונתן כלים לשמירה על אורח חיים בריא, לחיזוק המוטיבציה ולתכנות התת מודע עבור הורים וילדים. במהלך התוכנית נחשפו המשתתפות לקטעי הומור מגב' ב. שרעבי, שהציגו רגעים וחוויות מהיומיום שנוגעים בכאבים ובהתמודדויות הקטנות והגדולות של כולנו בנושא התזונה הלקויה, תוך שילוב קטעי מסך לחידוד והעברת המסר. כמו כן, התוכנית שילבה הפעלה וחידון, להגברת המודעות והרצון לשינוי.

    בסוף הערב, משתתפות רבות הודיעו על החלטה לשינוי משמעותי בהרגלי האכילה, ובשמירה על תזונה נכונה ואורח חיים בריא.

    הערב נערך ביוזמתו של מוביל השירות במכבי בעיר, ר' ישראל פרץ, שפועל כל השנה לטובת החברים, בעצה ותושייה לנדרשים לכך.

    מנהל מגזרים מחוז דרום, ר' אריה קליין מסר: "מכבי שירותי בריאות מובילה כבר תקופה ארוכה את מהלך קידום הבריאות בכל הארץ. כחלק מפעילות זו נערך גם באופקים ערב קידום בריאות לנשות כלל הקהילות בעיר, בו קיבלו המשתתפות כלים והכשרה בתחומים חשובים. מכבי תמשיך להוביל ולהתפתח ולעשות את המיטב לטובת כלל חברי מכבי".

    במסגרת תנופת ההתפתחות וקידום הבריאות של מכבי ברחבי הארץ, נערך בקריית מלאכי בוקר מקצועי לאימהות לתינוקות עד גיל חצי שנה, בנושא ביסוס הרגלי שינה בתינוקות.

    בכנס קידום בריאות בנושא ביסוס הרגלי שינה בתינוקות שנערך בקריית מלאכי לנשות קהילת חב"ד, השתתפו עשרות נשים.

    הכנס נערך ביוזמת מוביל השירות של מכבי בעיר, ר' שגיב כהן, שפועל כל העת במטרה להנגיש את השירותים הנדרשים לחברי העיר, ולסייע לכלל חברי מכבי בעיר, ובשיתוף עם מועדון יולדות שפרה ופועה, בהנהלת גב' חני גלויברמן, שמעניק עזרה ואוזן קשבת ביום יום לנדרשות לכך.

    את הכנס פתחה סגנית מנהלת המרחב, גב' מיטל יצחק, שהרחיבה על קידום הבריאות שמכבי מובילה ברחבי הארץ, ועל פריסת והנגשת שירותים לכלל החברים, בסטנדרט הבריאות הגבוה של מכבי.

    מרכז הכנס הייתה הרצאתה של גב' נועה עפרון, מנהלת תחום טיפת חלב של מכבי במרחב, בנושא ביסוס הרגלי שינה בתינוקות. בהרצאה קיבלו המשתתפות ידע רב, וטיפים מקצועיים להרדמת התינוקות בצורה נכונה ובטוחה.

    כחלק מתנופת ההתפתחות של מכבי שירותי בריאות בקריית מלאכי, עתיד להיפתח בחודש הקרוב מרכז רפואי חדש בשכונת כרמי הנדיב החדשה. במרכז יינתנו מגוון שירותים לטובת החברים, בהם רפואת ילדים, נשים, משפחה, מעבדה, אחיות ועוד. בנוסף, במהלך השנה הקרובה עתיד להיפתח מרכז רפואי ענק של מכבי בעיר, המתפרס על שטח של קרוב לאלף מ"ר, בו יינתנו מגוון רחב של שירותים מקצועיים לטובת כלל חברי מכבי.

    בסיום הכנס הודו המשתתפות למכבי על עשייתם התמידית למען כלל הקהילות בעיר, והביעו את נכונותם להצטרף למכבי.

    מנהלת המרחב במכבי, גב' בת שבע שגב, מסרה: "מכבי מובילה בקידום הבריאות ברחבי הארץ, ובמסגרת זו נערך בוקר מקצועי לנשות קהילת חב"ד בעיר. אני מודה למוביל השירות בעיר – שגיב כהן, על עשייתו התמידית למען חברי מכבי, ועל החיבור בין מכבי לכלל הקהילות בעיר. מכבי תמשיך להתפתח ולהנגיש שירותים לטובת החברים".

    מנהל מגזרים מחוז דרום, ר' אריה קליין מסר: "כחלק מפעילות זו נערך גם בקריית מלאכי בוקר קידום בריאות לאימהות לתינוקות עד גיל חצי שנה, בו קיבלו המשתתפות ידע מקצועי וטיפים מעשיים לביסוס הרגלי שינה בתינוקות, בצורה נכונה ובטוחה, ושמעו סקירה מקיפה על השירותים שמכבי מציעה ברחבי העיר. מכבי תמשיך להוביל ולהתפתח ולעשות את המיטב לטובת כלל חברי מכבי".

    ערב קידום בריאות לנשות חסידות בעלזא באשדוד התקיים באולם בית מלכה, ברובע ז' שבעיר, ובמהלכו שמעו המשתתפות על פירוט השירותים של מכבי הניתנים בעיר, ועל הנגשת השירותים בהתאמה מיוחדת לכלל חברי מכבי.

    כחלק מפעילות קידום הבריאות במכבי שירותי בריאות, קיימה מכבי ערב לנשות חסידות בעלזא באשדוד, בו שמעו המשתתפות על קידום הבריאות שמכבי מובילה ועל הנגשת שירותים המותאמים לקהילה.

    הערב נערך ביוזמת מובילת השירות של מכבי באשדוד, גב' חני שילר, שפועלת כל השנה סביב השעון במטרה להנגיש את השירותים הנדרשים לחברי מכבי, וקשובה כל העת במטרה לסייע לחברי מכבי במגוון תחומים.

    פתחה את הערב מובילת השירות של מכבי בעיר – גב' חני שילר, שהרחיבה על הנגשת השירותים לכלל חברי מכבי בסטנדרט הבריאות הגבוה ביותר, והעבירה סקירה מקיפה על פעילותה של מכבי, ועל השירותים הניתנים במרכזים הרפואיים ובמרפאות הפרוסות ברחבי העיר. בתוך הדברים בישרה למשתתפות על שתי רופאות ילדים חדשות שהצטרפו למרפאה ברובע ג' וברובע ו', בנוסף לרופאים נוספים שעתידים להצטרף בזמן הקרוב למרפאות מכבי שבעיר. כמו כן הדגישה בדבריה על רופא תורן שמקבל בשעות הערב במרפאת רובע ז', לטובת כלל חברי מכבי בעיר. בנוסף, הדגישה בדבריה על מעבדה במרפאת רשב"י בעיר, שפעילה בשעות אחר הצהריים פעמיים בשבוע, לטובת ונחות החברים.

    בהמשך הערב דיברה מובילת השירות באשדוד – גב' ריקי גינת, שהרחיבה בדבריה על פעילותה של מכבי לטובת הכלל והפרט ועל מהלך קידום הבריאות שמכבי מובילה בכל הארץ. בין הדברים העלתה את המודעות והחשיבות לביצוע בדיקות מקדימות, שהינן מצילות חיים, וככל שבודקים בזמן, מגלים מוקדם אם חלילה ישנן מחלות, וכך ניתן לטפל ביעילות ובהצלחה.

    בסיום הערב הודו המשתתפות למובילות השירות של מכבי בעיר, ועל שיתוף הפעולה בין מכבי לקהילת בעלזא כמו לשאר הקהילות בעיר.

    סגן מנהל מגזר חרדי באשדוד, ר' יהושע קלופמן מסר: "מכבי באשדוד מציעה פריסת שירותים רחבה ומותאמת לקהילה, ותמשיך לפעול ולהנגיש את השירותים הנדרשים לטובת כלל חברי מכבי בעיר".

    מנהל מגזרים מחוז דרום, ר' אריה קליין מסר: "מכבי שירותי בריאות מובילה כבר תקופה ארוכה את מהלך קידום הבריאות בכל הארץ. כחלק מפעילות זו נערך גם באשדוד ערב קידום בריאות, בו נחשפו המשתתפות לחשיבות ביצוע בדיקות מקדימות, וקיבלו סקירה מקיפה על השירותים שמכבי מציעה ברחבי העיר. מכבי תמשיך להוביל ולהתפתח ולעשות את המיטב לטובת כלל חברי מכבי".

     



    0 תגובות